Veš o nákupu

1. Jak nakupovat?

Nakupování u nás je jednoduché a rychlé. Vyberte si produkt, přidejte ho do košíku a pokračujte k pokladně. V případě dotazů můžete využít náš zákaznický servis, který je vám k dispozici.

2. Možnosti platby

Nabízíme různé způsoby platby, abyste si mohli vybrat ten, který vám nejlépe vyhovuje:

  • Bankovní převod – Po obdržení objednávky vám zašleme pokyny k platbě.

3. Doprava

Zboží doručujeme na území celé České republiky. Můžete si zvolit z následujících způsobů dopravy:

  • Osobní odběr – Vyberte si odběrné místo a zboží si vyzvedněte osobně.

4. Reklamace a vrácení zboží

Na všechny naše produkty se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Pokud chcete reklamovat zakoupené zboží, kontaktujte náš zákaznický servis a my vám pomůžeme s dalším postupem.

  • Vrácení zboží – Pokud nejste spokojeni s vaším nákupem, můžete zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.

5. Zákaznický servis

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně nákupu, dopravy nebo reklamací, náš tým zákaznického servisu je tu pro vás. Můžete nás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu, a my vám rádi pomůžeme.

6. Časté dotazy (FAQ)

  • Jak mohu sledovat svoji objednávku? Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s číslem zásilky a odkazem pro sledování.
  • Jak mohu zrušit objednávku? Kontaktujte náš zákaznický servis co nejdříve a my vám pomůžeme s jejím zrušením.